-
Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalności międzynarodowej sieci pracowników naukowych "Educational Role of Language Network" Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 2(37) / s. 137 - 1402017CZYSTY TEKST
Michał Daszkiewicz, Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalności międzynarodowej sieci pracowników naukowych "Educational Role of Language Network", Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 137 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Daszkiewicz", title = "Sprawozdanie ze wstępnego etapu działalności międzynarodowej sieci pracowników naukowych "Educational Role of Language Network"", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "137 - 140" }
-
Listen, Speak, Read and Write! : The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-Language Courses Opublikowano w: New Horizons in English Studies 2019 / Numer 4 / s. 209 - 2122019CZYSTY TEKST
Klaudia Gąsior, Michał Daszkiewicz, Ryszard Wenzel, Monika Kusiak-Pisowacka, Listen, Speak, Read and Write! : The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-Language Courses , New Horizons in English Studies, 2019 / Numer 4, s. 209 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Gąsior, Michał Daszkiewicz, Ryszard Wenzel, Monika Kusiak-Pisowacka", title = "Listen, Speak, Read and Write! : The Quaternary Approach as the Future of Language and Non-Language Courses ", journal = "New Horizons in English Studies", issue = "2019 / Numer 4", pages = "209 - 212" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r. Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 123 - 1272017CZYSTY TEKST
Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 123 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn" Gdańsk, 9–10 czerwca 2016 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "123 - 127" }
-
Personal experiencing of spoken English by Poles Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 33 - 412017CZYSTY TEKST
Michał Daszkiewicz, Personal experiencing of spoken English by Poles, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Daszkiewicz", title = "Personal experiencing of spoken English by Poles", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "33 - 41" }