-
Nieobecne lub zaniedbane w polskiej szkole formy wspierania nauczycieli w edukacji włączającej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40) / s. 13 - 272022CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Nieobecne lub zaniedbane w polskiej szkole formy wspierania nauczycieli w edukacji włączającej , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Nieobecne lub zaniedbane w polskiej szkole formy wspierania nauczycieli w edukacji włączającej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "13 - 27" }
-
Klasa integracyjna jako przystań pograniczy Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 4 (72) / s. 117 - 1272015CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Klasa integracyjna jako przystań pograniczy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Klasa integracyjna jako przystań pograniczy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "117 - 127" }