-
Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 11 - 132018CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "11 - 13" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 7 - 92018CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "7 - 9" }
-
Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2015 / Tom 5 / Numer 3 / s. 47 - 582015CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 3, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Montessoriańska koncepcja wychowania do niezależności – próba współczesnej interpretacji", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 3", pages = "47 - 58" }
-
Emotional Support – Methodological Aspects of Measuring the Quality of Comfort-intended Communication Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2015 / Tom 5 / Numer 2 / s. 129 - 1422015CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Emotional Support – Methodological Aspects of Measuring the Quality of Comfort-intended Communication, Pedagogika Rodziny, 2015 / Tom 5 / Numer 2, s. 129 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Emotional Support – Methodological Aspects of Measuring the Quality of Comfort-intended Communication", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 2", pages = "129 - 142" }
-
Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori – współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy – Contemporary (Re)Interpretations Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 89 - 1032018CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori – współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy – Contemporary (Re)Interpretations, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori – współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy – Contemporary (Re)Interpretations", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "89 - 103" }
-
Małe dziecko wobec zjawiska agresji i przemocy : recenzja pakietu dydaktycznego "Silniejsze dzieci - mniej przemocy 2" Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 4 / s. 159 - 1632016CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Małe dziecko wobec zjawiska agresji i przemocy : recenzja pakietu dydaktycznego "Silniejsze dzieci - mniej przemocy 2", Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 159 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Małe dziecko wobec zjawiska agresji i przemocy : recenzja pakietu dydaktycznego "Silniejsze dzieci - mniej przemocy 2"", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "159 - 163" }