-
"Architektura wiedzy w szkole", Stanisław Dylak, Warszawa 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 2 (74) / s. 157 - 1602016CZYSTY TEKST
Marek Banaszak, Stanisław Dylak, "Architektura wiedzy w szkole", Stanisław Dylak, Warszawa 2013 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 157 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Banaszak, Stanisław Dylak", title = ""Architektura wiedzy w szkole", Stanisław Dylak, Warszawa 2013 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "157 - 160" }
-
Organizowanie procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej z zakresu przyrody w deklaracjach przyszłych nauczycieli konstruktwistów Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2018 / Numer 2 (39) / s. 69 - 792018CZYSTY TEKST
Marek Banaszak, Organizowanie procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej z zakresu przyrody w deklaracjach przyszłych nauczycieli konstruktwistów , Edukacja Humanistyczna, 2018 / Numer 2 (39), s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Banaszak", title = "Organizowanie procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej z zakresu przyrody w deklaracjach przyszłych nauczycieli konstruktwistów ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2018 / Numer 2 (39)", pages = "69 - 79" }