TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Znaczenie kategorii "zagrożenie stereotypem" dla procesu nauczania i uczenia się Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 3 (75) / s. 67 - 882016CZYSTY TEKST
Szymon Borsich, Znaczenie kategorii "zagrożenie stereotypem" dla procesu nauczania i uczenia się, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 67 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Borsich", title = "Znaczenie kategorii "zagrożenie stereotypem" dla procesu nauczania i uczenia się", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "67 - 88" }