-
Specyfika psychologicznej interpretacji tekstu pisanego : przegląd badań Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 3 (75) / s. 167 - 1792016CZYSTY TEKST
Magdalena Żurko, Specyfika psychologicznej interpretacji tekstu pisanego : przegląd badań , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Żurko", title = "Specyfika psychologicznej interpretacji tekstu pisanego : przegląd badań ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "167 - 179" }
-
Badanie narracyjne w podejściu interpretatywnym - wskazówka metodologiczna Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 4 (68) / s. 19 - 382014CZYSTY TEKST
Bogna Bartosz, Magdalena Żurko, Badanie narracyjne w podejściu interpretatywnym - wskazówka metodologiczna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 4 (68), s. 19 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Bogna Bartosz, Magdalena Żurko", title = "Badanie narracyjne w podejściu interpretatywnym - wskazówka metodologiczna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 4 (68)", pages = "19 - 38" }
-
Przyjaciele na Facebooku : kontynuacja czy zmiana bliskich związków młodego pokolenia? Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 1 (81) / s. 105 - 1172018CZYSTY TEKST
Magdalena Żurko, Przyjaciele na Facebooku : kontynuacja czy zmiana bliskich związków młodego pokolenia? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Żurko", title = "Przyjaciele na Facebooku : kontynuacja czy zmiana bliskich związków młodego pokolenia? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "105 - 117" }