-
Bourdieu's Field Approach : Implications for Research on Knowledge and Learning Cultures in an Academic Environment Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 2(56) / s. 129 - 1412016CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Bourdieu's Field Approach : Implications for Research on Knowledge and Learning Cultures in an Academic Environment , Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 2(56), s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Bourdieu's Field Approach : Implications for Research on Knowledge and Learning Cultures in an Academic Environment ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 2(56)", pages = "129 - 141" }
-
Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 2 (82) / s. 47 - 672018CZYSTY TEKST
Lidia Bielinis, Monika Grochalska, Monika Maciejewska, Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 47 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Bielinis, Monika Grochalska, Monika Maciejewska", title = "Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "47 - 67" }
-
Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 2(54) / s. 169 - 1912015CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 169 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "169 - 191" }
-
Przemiany związków intymnych w dyskursach kobiecych - na marginesie projektu badawczego Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 1(59) / s. 151 - 1632018CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Przemiany związków intymnych w dyskursach kobiecych - na marginesie projektu badawczego , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 1(59), s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Przemiany związków intymnych w dyskursach kobiecych - na marginesie projektu badawczego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 1(59)", pages = "151 - 163" }