Romuald Szopa
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketingowe determinanty wyboru kierunku studiów Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 3(25) / s. 41 - 572017CZYSTY TEKST
Piotr Halemba, Michał Kucharski, Romuald Szopa, Marketingowe determinanty wyboru kierunku studiów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 41 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Halemba, Michał Kucharski, Romuald Szopa", title = "Marketingowe determinanty wyboru kierunku studiów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "41 - 57" }
-
Tradycyjne i innowacyjne modele pracy we współczesnych organizacjach Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2014 / Tom 8 / s. 75 - 862014CZYSTY TEKST
Brygida Grzeganek-Więcek, Romuald Szopa, Dariusz Więcek, Tradycyjne i innowacyjne modele pracy we współczesnych organizacjach , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2014 / Tom 8, s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Brygida Grzeganek-Więcek, Romuald Szopa, Dariusz Więcek", title = "Tradycyjne i innowacyjne modele pracy we współczesnych organizacjach ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2014 / Tom 8", pages = "75 - 86" }