TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołu Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 2 (82) / s. 69 - 822018CZYSTY TEKST
Beata Andrzejewska, Kinga Lachowicz-Tabaczek, Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 69 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Andrzejewska, Kinga Lachowicz-Tabaczek", title = "Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "69 - 82" }