-
Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalnenia szkolnego uczniów Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer 3 (83) / s. 67 - 862018CZYSTY TEKST
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalnenia szkolnego uczniów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 3 (83), s. 67 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman", title = "Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalnenia szkolnego uczniów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 3 (83)", pages = "67 - 86" }
-
Poczucie alienacji a syndrom wypalenia szkolnego Opublikowano w: Forum Oświatowe 2021 / Tom 33 / Numer 2(66) / s. 47 - 692021CZYSTY TEKST
Katarzyna Tomaszek, Poczucie alienacji a syndrom wypalenia szkolnego , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 2(66), s. 47 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Tomaszek", title = "Poczucie alienacji a syndrom wypalenia szkolnego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 2(66)", pages = "47 - 69" }
-
"Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40) / s. 127 - 1432022CZYSTY TEKST
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, "Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 127 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman", title = ""Just a few more minutes online - and I will release myself from tension" : The moderation mediating affect of problematic cyber-activities and Japanese vs. East European culture on the relationship between academic burnout and cyber-aggression ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "127 - 143" }
-
Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegląd literatury Opublikowano w: Forum Oświatowe 2017 / Tom 29 / Numer 2(58) / s. 95 - 1152017CZYSTY TEKST
Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek, Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegląd literatury , Forum Oświatowe, 2017 / Tom 29 / Numer 2(58), s. 95 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek", title = "Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegląd literatury ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2017 / Tom 29 / Numer 2(58)", pages = "95 - 115" }