TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 1 / s. 389 - 4002015CZYSTY TEKST
Tomasz Tarasewicz, Piotr Wojdakowski, Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 1, s. 389 - 400
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Tarasewicz, Piotr Wojdakowski", title = "Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 1", pages = "389 - 400" }