TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing polityczny na przykładzie witryn internetowych kół poselskich i klubów parlamentarnych w Sejmie RP VI kadencji Opublikowano w: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM 2011 / Numer 4 / s. 133 - 1462011CZYSTY TEKST
Marta Schroeder-Polak, Marketing polityczny na przykładzie witryn internetowych kół poselskich i klubów parlamentarnych w Sejmie RP VI kadencji , Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, 2011 / Numer 4, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Schroeder-Polak", title = "Marketing polityczny na przykładzie witryn internetowych kół poselskich i klubów parlamentarnych w Sejmie RP VI kadencji ", journal = "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM", issue = "2011 / Numer 4", pages = "133 - 146" }