Katarzyna Wach-Grzybowska
9 artykuły w 1 czasopismach
-
Zarządzanie logistyczne – koncepcją realizacji przewagi konkurencyjnej czy kluczowych cech konkurencyjności? Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 9 / s. 11 - 182011CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Zarządzanie logistyczne – koncepcją realizacji przewagi konkurencyjnej czy kluczowych cech konkurencyjności?, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 9, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Zarządzanie logistyczne – koncepcją realizacji przewagi konkurencyjnej czy kluczowych cech konkurencyjności?", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 9", pages = "11 - 18" }
-
Wpływ aliansu strategicznego na kreowanie pozycji konkurencyjnej firmy w podejściu logistycznym Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 16 / s. 13 - 202012CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Wpływ aliansu strategicznego na kreowanie pozycji konkurencyjnej firmy w podejściu logistycznym , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 16, s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Wpływ aliansu strategicznego na kreowanie pozycji konkurencyjnej firmy w podejściu logistycznym ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 16", pages = "13 - 20" }
-
Rozwój przedsiębiorstwa w kontekście logistycznych działań międzynarodowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 9 / s. 55 - 692011CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Rozwój przedsiębiorstwa w kontekście logistycznych działań międzynarodowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 9, s. 55 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Rozwój przedsiębiorstwa w kontekście logistycznych działań międzynarodowych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 9", pages = "55 - 69" }
-
Koncepcja CRM jako przykład strategii relacyjnej generującej wzrost wartości związku z klientem Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 4 / s. 71 - 892010CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Koncepcja CRM jako przykład strategii relacyjnej generującej wzrost wartości związku z klientem, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 4, s. 71 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Koncepcja CRM jako przykład strategii relacyjnej generującej wzrost wartości związku z klientem", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 4", pages = "71 - 89" }
-
Kreowanie marki organizacji w kontekście teorii marketingu strategicznego usług zdrowotnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2) / s. 109 - 1202014CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Kreowanie marki organizacji w kontekście teorii marketingu strategicznego usług zdrowotnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 109 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Kreowanie marki organizacji w kontekście teorii marketingu strategicznego usług zdrowotnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "109 - 120" }
-
Zakres przedmiotowy zbierania danych o kliencie na przykładzie orientacji marketingowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2) / s. 137 - 1462014CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Zakres przedmiotowy zbierania danych o kliencie na przykładzie orientacji marketingowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 137 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Zakres przedmiotowy zbierania danych o kliencie na przykładzie orientacji marketingowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "137 - 146" }
-
Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 2 / s. 149 - 1742013CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnego , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 149 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnego ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "149 - 174" }
-
Potencjał rozwojowy miasta jako element konkurencyjności miast europejskich − na przykładzie miasta powiatowego – Łódź Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 3 / s. 157 - 1662014CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Potencjał rozwojowy miasta jako element konkurencyjności miast europejskich − na przykładzie miasta powiatowego – Łódź, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 3, s. 157 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Potencjał rozwojowy miasta jako element konkurencyjności miast europejskich − na przykładzie miasta powiatowego – Łódź", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 3", pages = "157 - 166" }
-
Kreowanie marki w kontekście zorientowanej na klienta propozycji wartości Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 6 / s. 193 - 2082011CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Kreowanie marki w kontekście zorientowanej na klienta propozycji wartości , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 6, s. 193 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Kreowanie marki w kontekście zorientowanej na klienta propozycji wartości ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 6", pages = "193 - 208" }