-
Rozwój strategicznego sposobu myślenia w zorientowanym na rynek kierowaniu przedsiębiorstwem Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1991 / Numer 110 / s. 5 - 231991CZYSTY TEKST
Karl Alewell, Rozwój strategicznego sposobu myślenia w zorientowanym na rynek kierowaniu przedsiębiorstwem, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1991 / Numer 110, s. 5 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Karl Alewell", title = "Rozwój strategicznego sposobu myślenia w zorientowanym na rynek kierowaniu przedsiębiorstwem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1991 / Numer 110", pages = "5 - 23" }
-
Strategic thinking in marketing Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1988 / Numer 85 / s. 11 - 321988CZYSTY TEKST
Karl Alewell, Strategic thinking in marketing, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1988 / Numer 85, s. 11 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Karl Alewell", title = "Strategic thinking in marketing", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1988 / Numer 85", pages = "11 - 32" }