Katarzyna Kolasińska‐Morawska
7 artykuły w 1 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 9, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 9", pages = "5 - 7" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 6, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 6", pages = "5 - 8" }
-
Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 5 / s. 53 - 652011CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 53 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "53 - 65" }
-
Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 2 / s. 67 - 972012CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 67 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "67 - 97" }
-
Rola i znaczenie operacjonalizacji opakowań w procesach przemieszczania dóbr Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 6 / s. 113 - 1242010CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Rola i znaczenie operacjonalizacji opakowań w procesach przemieszczania dóbr, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 6, s. 113 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Rola i znaczenie operacjonalizacji opakowań w procesach przemieszczania dóbr", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 6", pages = "113 - 124" }
-
RFID jako wsparcie procesów obsługi klienta w systemach logistyki dystrybucji Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 9 / s. 171 - 1822011CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, RFID jako wsparcie procesów obsługi klienta w systemach logistyki dystrybucji, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 9, s. 171 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "RFID jako wsparcie procesów obsługi klienta w systemach logistyki dystrybucji", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 9", pages = "171 - 182" }
-
Obecność centrów logistycznych w Polsce – zakres wykorzystania atutu centralnego położenia kraju łączącego wschód z zachodem oraz północ z południem Europy Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 6 / s. 193 - 2072010CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Obecność centrów logistycznych w Polsce – zakres wykorzystania atutu centralnego położenia kraju łączącego wschód z zachodem oraz północ z południem Europy, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 6, s. 193 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Obecność centrów logistycznych w Polsce – zakres wykorzystania atutu centralnego położenia kraju łączącego wschód z zachodem oraz północ z południem Europy", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 6", pages = "193 - 207" }