Stanisłąw Smyk
5 artykuły w 1 czasopismach
-
Menedżer logistyki – kompetencje zawodowe i ich uwarunkowania Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 5 (1) / s. 73 - 832014CZYSTY TEKST
Stanisłąw Smyk, Menedżer logistyki – kompetencje zawodowe i ich uwarunkowania, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 5 (1), s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisłąw Smyk", title = "Menedżer logistyki – kompetencje zawodowe i ich uwarunkowania", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 5 (1)", pages = "73 - 83" }
-
Wymiar operacyjny obsługi logistycznej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 5 (1) / s. 115 - 1262014CZYSTY TEKST
Stanisłąw Smyk, Wymiar operacyjny obsługi logistycznej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 5 (1), s. 115 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisłąw Smyk", title = "Wymiar operacyjny obsługi logistycznej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 5 (1)", pages = "115 - 126" }
-
Efektywna obsługa konsumenta jako źródło innowacji logistycznych przedsiębiorstw w okresie kryzysu gospodarczego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 8 (2) / s. 117 - 1272013CZYSTY TEKST
Stanisłąw Smyk, Efektywna obsługa konsumenta jako źródło innowacji logistycznych przedsiębiorstw w okresie kryzysu gospodarczego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 8 (2), s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisłąw Smyk", title = "Efektywna obsługa konsumenta jako źródło innowacji logistycznych przedsiębiorstw w okresie kryzysu gospodarczego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 8 (2)", pages = "117 - 127" }
-
Rola outsourcingu w strategiach logistycznych przedsiębiorstw XXI wieku Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 15 / s. 135 - 1602012CZYSTY TEKST
Stanisłąw Smyk, Rola outsourcingu w strategiach logistycznych przedsiębiorstw XXI wieku , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 15, s. 135 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisłąw Smyk", title = "Rola outsourcingu w strategiach logistycznych przedsiębiorstw XXI wieku ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 15", pages = "135 - 160" }
-
Logistyczna obsługa klienta jako proces budowania potencjału konkurencyjnego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 6 / s. 155 - 1692010CZYSTY TEKST
Stanisłąw Smyk, Logistyczna obsługa klienta jako proces budowania potencjału konkurencyjnego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 6, s. 155 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisłąw Smyk", title = "Logistyczna obsługa klienta jako proces budowania potencjału konkurencyjnego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 6", pages = "155 - 169" }