Katarzyna Staniszewska
8 artykuły w 2 czasopismach
-
Kryzys jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 7 / s. 67 - 842009CZYSTY TEKST
Katarzyna Staniszewska, Kryzys jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 7, s. 67 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Staniszewska", title = "Kryzys jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 7", pages = "67 - 84" }
-
Wspieranie rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa łódzkiego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 9 / s. 111 - 1312010CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Wspieranie rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa łódzkiego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 9, s. 111 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska", title = "Wspieranie rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa łódzkiego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 9", pages = "111 - 131" }
-
"Flos vitae" : the Flowers of Magdalena Abakanowicz = "Flos vitae" : kwiaty Magdaleny Abakanowicz Opublikowano w: Konteksty : polska sztuka ludowa : antropologia kultury, etnografia, sztuka 2006 / Tom 60 / Numer 3-4 (274-275) / s. 120 - 1272006CZYSTY TEKST
Mary Jane Jacob, Katarzyna Staniszewska, "Flos vitae" : the Flowers of Magdalena Abakanowicz = "Flos vitae" : kwiaty Magdaleny Abakanowicz , Konteksty : polska sztuka ludowa : antropologia kultury, etnografia, sztuka, 2006 / Tom 60 / Numer 3-4 (274-275), s. 120 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Mary Jane Jacob, Katarzyna Staniszewska", title = ""Flos vitae" : the Flowers of Magdalena Abakanowicz = "Flos vitae" : kwiaty Magdaleny Abakanowicz ", journal = "Konteksty : polska sztuka ludowa : antropologia kultury, etnografia, sztuka", issue = "2006 / Tom 60 / Numer 3-4 (274-275)", pages = "120 - 127" }
-
Sukcesja w aspekcie podsystemu rodziny przedsiębiorstwa rodzinnego Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 8 / s. 121 - 1342010CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Sukcesja w aspekcie podsystemu rodziny przedsiębiorstwa rodzinnego , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 8, s. 121 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska", title = "Sukcesja w aspekcie podsystemu rodziny przedsiębiorstwa rodzinnego ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 8", pages = "121 - 134" }
-
Rodzina jako szczególna grupa stakeholders Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3) / s. 229 - 2382015CZYSTY TEKST
Katarzyna Staniszewska, Rodzina jako szczególna grupa stakeholders, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 7 (3), s. 229 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Staniszewska", title = "Rodzina jako szczególna grupa stakeholders", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 7 (3)", pages = "229 - 238" }
-
Strategie Firm Rodzinnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 7 / s. 339 - 3542012CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Piotr Sylwestrzak, Strategie Firm Rodzinnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 7, s. 339 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Piotr Sylwestrzak", title = "Strategie Firm Rodzinnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 7", pages = "339 - 354" }
-
Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1) / s. 421 - 4312014CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1), s. 421 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska", title = "Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (1)", pages = "421 - 431" }
-
Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1) / s. 421 - 4312014CZYSTY TEKST
Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska, Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 7 (1), s. 421 - 431
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Marjańska, Katarzyna Staniszewska", title = "Planning and formulation of marketing strategy for small and medium-sized enterprises", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 7 (1)", pages = "421 - 431" }