Anna Owczarek
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Sieciowe organizacje handlowe jako odzwierciedlenie nowych trendów w gospodarce rynkowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 2 / s. 147 - 1592009CZYSTY TEKST
Anna Owczarek, Sieciowe organizacje handlowe jako odzwierciedlenie nowych trendów w gospodarce rynkowej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 2, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Owczarek", title = "Sieciowe organizacje handlowe jako odzwierciedlenie nowych trendów w gospodarce rynkowej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 2", pages = "147 - 159" }
-
Relacje z kluczowymi klientami jako uwarunkowanie strategii rynkowej firmy na przykładzie DROP S.A. Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2010 / Tom 11 / Numer 8 / s. 163 - 1772010CZYSTY TEKST
Anna Owczarek, Relacje z kluczowymi klientami jako uwarunkowanie strategii rynkowej firmy na przykładzie DROP S.A. , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2010 / Tom 11 / Numer 8, s. 163 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Owczarek", title = "Relacje z kluczowymi klientami jako uwarunkowanie strategii rynkowej firmy na przykładzie DROP S.A. ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2010 / Tom 11 / Numer 8", pages = "163 - 177" }
-
Komunikacja w kontakcie z klientem a satysfakcja konsumenta : kształcenie kadr dla turystyki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 551 - 5582008CZYSTY TEKST
Anna Owczarek, Komunikacja w kontakcie z klientem a satysfakcja konsumenta : kształcenie kadr dla turystyki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 551 - 558
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Owczarek", title = "Komunikacja w kontakcie z klientem a satysfakcja konsumenta : kształcenie kadr dla turystyki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "551 - 558" }