-
Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 4(27) / s. 121 - 1362014CZYSTY TEKST
Janina Karoń, Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 4(27), s. 121 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Karoń", title = "Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 4(27)", pages = "121 - 136" }
-
W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r. Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 3(30) / s. 129 - 1372015CZYSTY TEKST
Joanna Dziekońska, Janina Karoń, W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 129 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dziekońska, Janina Karoń", title = "W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "129 - 137" }