TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 4(31) / s. 23 - 412015CZYSTY TEKST
Cezary Szpytma, Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 23 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Szpytma", title = "Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "23 - 41" }