TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Budżet obywatelski – chęć zwiększenia partycypacji społecznej w rozwoju miast czy narzędzie marketingu politycznego w rękach prezydentów i burmistrzów? Opublikowano w: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM 2015 / Numer 11 / s. 53 - 682015CZYSTY TEKST
Roksana Janicka, Patryk Jędrowiak, Budżet obywatelski – chęć zwiększenia partycypacji społecznej w rozwoju miast czy narzędzie marketingu politycznego w rękach prezydentów i burmistrzów?, Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, 2015 / Numer 11, s. 53 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Roksana Janicka, Patryk Jędrowiak", title = "Budżet obywatelski – chęć zwiększenia partycypacji społecznej w rozwoju miast czy narzędzie marketingu politycznego w rękach prezydentów i burmistrzów?", journal = "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM", issue = "2015 / Numer 11", pages = "53 - 68" }