-
Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2016 / Tom 12 / Numer 4 / s. 141 - 1482016CZYSTY TEKST
Ita Głowacka, Magdalena Tokaj, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska, Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 141 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Ita Głowacka, Magdalena Tokaj, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska", title = "Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "141 - 148" }
-
Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2016 / Tom 12 / Numer 3 / s. 121 - 1282016CZYSTY TEKST
Ita Głowacka, Magdalena Daniłoś, Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 3, s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Ita Głowacka, Magdalena Daniłoś", title = "Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 3", pages = "121 - 128" }
-
Od teorii do praktyki : Strategia komunikacji w mediach społecznościowych Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2017 / Tom 13 / Numer 4 / s. 121 - 1282017CZYSTY TEKST
Ita Głowacka, Od teorii do praktyki : Strategia komunikacji w mediach społecznościowych, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2017 / Tom 13 / Numer 4, s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Ita Głowacka", title = "Od teorii do praktyki : Strategia komunikacji w mediach społecznościowych", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4", pages = "121 - 128" }
-
Polak jako „obcy” w Wielkiej Brytanii? : Analiza treści polonijnego forum internetowego stworzonego w ramach portalu MojaWyspa Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2017 / Tom 13 / Numer 4 / s. 83 - 1002017CZYSTY TEKST
Ita Głowacka, Polak jako „obcy” w Wielkiej Brytanii? : Analiza treści polonijnego forum internetowego stworzonego w ramach portalu MojaWyspa , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2017 / Tom 13 / Numer 4, s. 83 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Ita Głowacka", title = "Polak jako „obcy” w Wielkiej Brytanii? : Analiza treści polonijnego forum internetowego stworzonego w ramach portalu MojaWyspa ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4", pages = "83 - 100" }