TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2016 / Tom 12 / Numer 4 / s. 141 - 1482016CZYSTY TEKST
Ita Głowacka, Magdalena Tokaj, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska, Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 4, s. 141 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Ita Głowacka, Magdalena Tokaj, Łukasz Jadaś, Anna Sanowska", title = "Marketing dostosowany do naszej rzeczywistości medialnej : umiejętna analityka i efektywna sprzedaż = Marketing Adapted to the New Media Reality : Competent Analysis and Efficient Sale ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4", pages = "141 - 148" }