Katarzyna Wrona
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Neuromarketing i jego rola w budowaniu marki, wprowadzaniu innowacji produktowych oraz w przekazach reklamowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 1(11) / s. 3 - 222014CZYSTY TEKST
Katarzyna Wrona, Neuromarketing i jego rola w budowaniu marki, wprowadzaniu innowacji produktowych oraz w przekazach reklamowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 1(11), s. 3 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wrona", title = "Neuromarketing i jego rola w budowaniu marki, wprowadzaniu innowacji produktowych oraz w przekazach reklamowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 1(11)", pages = "3 - 22" }
-
Gamification and games, their potential for application in marketing strategies Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 93 - 1052012CZYSTY TEKST
Katarzyna Wrona, Gamification and games, their potential for application in marketing strategies, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 93 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wrona", title = "Gamification and games, their potential for application in marketing strategies", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "93 - 105" }
-
Zmiana formuły "Przekroju" w latach 2000-2013 Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2015 / Tom 28 / s. 219 - 2382015CZYSTY TEKST
Katarzyna Wrona, Zmiana formuły "Przekroju" w latach 2000-2013, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2015 / Tom 28, s. 219 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wrona", title = "Zmiana formuły "Przekroju" w latach 2000-2013", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2015 / Tom 28", pages = "219 - 238" }
-
Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 233 - 2452012CZYSTY TEKST
Katarzyna Wrona, Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 233 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wrona", title = "Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "233 - 245" }
-
Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 233 - 2492012CZYSTY TEKST
Katarzyna Wrona, Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 233 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wrona", title = "Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "233 - 249" }
-
Visual identification and its role in shaping brand awareness and marketing communication Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 273 - 2892012CZYSTY TEKST
Katarzyna Wrona, Visual identification and its role in shaping brand awareness and marketing communication, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 273 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wrona", title = "Visual identification and its role in shaping brand awareness and marketing communication", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "273 - 289" }