-
Uczenie się dorosłych obywatelstwa : odkrywanie założeń praktyki edukacyjnej / Rennie Johnston ; tł. Agnieszka Zembrzuska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 1 (25) / s. 27 - 442004CZYSTY TEKST
Rennie Johnston, Agnieszka Zembrzuska, Uczenie się dorosłych obywatelstwa : odkrywanie założeń praktyki edukacyjnej / Rennie Johnston ; tł. Agnieszka Zembrzuska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 1 (25), s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Rennie Johnston, Agnieszka Zembrzuska", title = "Uczenie się dorosłych obywatelstwa : odkrywanie założeń praktyki edukacyjnej / Rennie Johnston ; tł. Agnieszka Zembrzuska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 1 (25)", pages = "27 - 44" }
-
Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) / Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston ; tł. Mieczysław Malewski. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer 2 (14) / s. 7 - 282001CZYSTY TEKST
Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston, Mieczysław Malewski, Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) / Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston ; tł. Mieczysław Malewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 7 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston, Mieczysław Malewski", title = "Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) / Robin Usher, Ian Bryant, Rennie Johnston ; tł. Mieczysław Malewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "7 - 28" }
-
"Adult Learning, Citizenship and Community Voices : Exploring Community-based Practice", pod red. Pam Coare, Rennie Johnston, Leicester 2003 : [recenzja] / Ewa Kurantowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 2 (30) / s. 127 - 1322005CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Pam Coare, Rennie Johnston, "Adult Learning, Citizenship and Community Voices : Exploring Community-based Practice", pod red. Pam Coare, Rennie Johnston, Leicester 2003 : [recenzja] / Ewa Kurantowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 127 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Pam Coare, Rennie Johnston", title = ""Adult Learning, Citizenship and Community Voices : Exploring Community-based Practice", pod red. Pam Coare, Rennie Johnston, Leicester 2003 : [recenzja] / Ewa Kurantowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "127 - 132" }