TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Skutki przyjęcia niedowolonej pomocy edukacyjnej dla oceny własnej osoby jej biorcy : czy niedozwolona pomoc może szkodzić uczniowi, czy być dla niego korzystna? Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 3 (67) / s. 101 - 1102014CZYSTY TEKST
Justyna Śniecińska, Kinga Wachowicz-Tabaczek, Skutki przyjęcia niedowolonej pomocy edukacyjnej dla oceny własnej osoby jej biorcy : czy niedozwolona pomoc może szkodzić uczniowi, czy być dla niego korzystna? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Śniecińska, Kinga Wachowicz-Tabaczek", title = "Skutki przyjęcia niedowolonej pomocy edukacyjnej dla oceny własnej osoby jej biorcy : czy niedozwolona pomoc może szkodzić uczniowi, czy być dla niego korzystna? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "101 - 110" }