TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing Communication in the Context of Social Responsibility of Public Administration = Komunikacja marketingowa w kontekście społecznej odpowiedzialności administracji publicznej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2020 / Tom 21 / Numer 3 / s. 55 - 682020CZYSTY TEKST
Denisa Jánašová, Tomasz Jobczyk, Marketing Communication in the Context of Social Responsibility of Public Administration = Komunikacja marketingowa w kontekście społecznej odpowiedzialności administracji publicznej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2020 / Tom 21 / Numer 3, s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Denisa Jánašová, Tomasz Jobczyk", title = "Marketing Communication in the Context of Social Responsibility of Public Administration = Komunikacja marketingowa w kontekście społecznej odpowiedzialności administracji publicznej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2020 / Tom 21 / Numer 3", pages = "55 - 68" }