-
Kim jest uczeń ze spektrum autyzmu - implikacje (glotto)dydaktyczne Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2022 / Tom 26 / Numer 4 / s. 1 - 82022CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Kim jest uczeń ze spektrum autyzmu - implikacje (glotto)dydaktyczne , Applied Linguistics Papers, 2022 / Tom 26 / Numer 4, s. 1 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Kim jest uczeń ze spektrum autyzmu - implikacje (glotto)dydaktyczne ", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2022 / Tom 26 / Numer 4", pages = "1 - 8" }
-
Sprawozdanie z konferencji "International Hybrid Conference on Diversity and Inclusivity in English Language Education", 9-10.12.2022, Bangkok, Tajlandia Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2022 / Tom 26 / Numer 4 / s. 132 - 1342022CZYSTY TEKST
Magdalena Żelazowska-Sobczyk, Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Sprawozdanie z konferencji "International Hybrid Conference on Diversity and Inclusivity in English Language Education", 9-10.12.2022, Bangkok, Tajlandia , Applied Linguistics Papers, 2022 / Tom 26 / Numer 4, s. 132 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Żelazowska-Sobczyk, Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Sprawozdanie z konferencji "International Hybrid Conference on Diversity and Inclusivity in English Language Education", 9-10.12.2022, Bangkok, Tajlandia ", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2022 / Tom 26 / Numer 4", pages = "132 - 134" }