TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Metakognitywne strategie czytania i ich rola w kształtowaniu i doskonaleniu umiejętności rozumienia tekstów literackich przez niesłyszącą i słabosłyszącą młodzież Opublikowano w: Logopedia 2019 / Tom 48 / Numer 2 / s. 93 - 1102019CZYSTY TEKST
Agnieszka Dłużniewska, Metakognitywne strategie czytania i ich rola w kształtowaniu i doskonaleniu umiejętności rozumienia tekstów literackich przez niesłyszącą i słabosłyszącą młodzież , Logopedia, 2019 / Tom 48 / Numer 2, s. 93 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dłużniewska", title = "Metakognitywne strategie czytania i ich rola w kształtowaniu i doskonaleniu umiejętności rozumienia tekstów literackich przez niesłyszącą i słabosłyszącą młodzież ", journal = "Logopedia", issue = "2019 / Tom 48 / Numer 2", pages = "93 - 110" }