Katarzyna Chmiel
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku", Gerald Zaltman, tł. Katarzyna Chmiel, Poznań 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 6 / s. 49 - 522005CZYSTY TEKST
Katarzyna Chmiel, Wojciech Matuszczak, Gerald Zaltman, "Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku", Gerald Zaltman, tł. Katarzyna Chmiel, Poznań 2003 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 6, s. 49 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Chmiel, Wojciech Matuszczak, Gerald Zaltman", title = ""Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku", Gerald Zaltman, tł. Katarzyna Chmiel, Poznań 2003 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 6", pages = "49 - 52" }