-
Reklama z gwiazdą kultury popularnej jako współczesna forma mitu-wzorca Opublikowano w: Media, Kultura, Społeczeństwo 2018 / Numer 13 / s. 23 - 362018CZYSTY TEKST
Anna Zalewska, Reklama z gwiazdą kultury popularnej jako współczesna forma mitu-wzorca , Media, Kultura, Społeczeństwo, 2018 / Numer 13, s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Zalewska", title = "Reklama z gwiazdą kultury popularnej jako współczesna forma mitu-wzorca ", journal = "Media, Kultura, Społeczeństwo", issue = "2018 / Numer 13", pages = "23 - 36" }
-
Prospołęczna, partycypacyjna i "wspólnotowa" archeologia bliskiej przeszłości jako sposób na nadawanie sensu trwaniu (ludzi i rzeczy) oraz jako antidotum na niedostatki wiedzy i trywializację przeszłości Opublikowano w: Studia Humanistyczne AGH 2014 / Tom 13 / Numer 2 / s. 19 - 392014CZYSTY TEKST
Anna Zalewska, Prospołęczna, partycypacyjna i "wspólnotowa" archeologia bliskiej przeszłości jako sposób na nadawanie sensu trwaniu (ludzi i rzeczy) oraz jako antidotum na niedostatki wiedzy i trywializację przeszłości , Studia Humanistyczne AGH, 2014 / Tom 13 / Numer 2, s. 19 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Zalewska", title = "Prospołęczna, partycypacyjna i "wspólnotowa" archeologia bliskiej przeszłości jako sposób na nadawanie sensu trwaniu (ludzi i rzeczy) oraz jako antidotum na niedostatki wiedzy i trywializację przeszłości ", journal = "Studia Humanistyczne AGH", issue = "2014 / Tom 13 / Numer 2", pages = "19 - 39" }