-
"Witold Lutosławski. Zwölfton-Harmonik – Formbildung – „aleatorischer Kontrapunkt”, Martina Homma, Köln 1995 : [recenzja] / Iwona Lindstedt Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2001 / Tom 46 / Numer 1 (180) / s. 145 - 1552001CZYSTY TEKST
Iwona Lindstedt, Martina Homma, "Witold Lutosławski. Zwölfton-Harmonik – Formbildung – „aleatorischer Kontrapunkt”, Martina Homma, Köln 1995 : [recenzja] / Iwona Lindstedt, Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2001 / Tom 46 / Numer 1 (180), s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Lindstedt, Martina Homma", title = ""Witold Lutosławski. Zwölfton-Harmonik – Formbildung – „aleatorischer Kontrapunkt”, Martina Homma, Köln 1995 : [recenzja] / Iwona Lindstedt", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2001 / Tom 46 / Numer 1 (180)", pages = "145 - 155" }
-
O przestrzeni muzycznej w harmonice dwunastotonowej Witolda Lutosławskiego / Martina Homma ; tł. Krzysztof Mazur. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1995 / Tom 40 / Numer 1-2 (156-157) / s. 85 - 1101995CZYSTY TEKST
Martina Homma, Krzysztof Mazur, O przestrzeni muzycznej w harmonice dwunastotonowej Witolda Lutosławskiego / Martina Homma ; tł. Krzysztof Mazur., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1995 / Tom 40 / Numer 1-2 (156-157), s. 85 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Martina Homma, Krzysztof Mazur", title = "O przestrzeni muzycznej w harmonice dwunastotonowej Witolda Lutosławskiego / Martina Homma ; tł. Krzysztof Mazur.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1995 / Tom 40 / Numer 1-2 (156-157)", pages = "85 - 110" }
-
"Die Musiktheorie im 18. und 19. Jahrhundert, t. 1: Grundzüge einer Systematik", Carl Dahlhaus, Darmstadt 1984 : [recenzje] / Martina Homma ; tł. Zofia Helman. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1990 / Tom 35 / Numer 1 (136) / s. 80 - 841990CZYSTY TEKST
Martina Homma, Carl Dahlhaus, Zofia Helman, "Die Musiktheorie im 18. und 19. Jahrhundert, t. 1: Grundzüge einer Systematik", Carl Dahlhaus, Darmstadt 1984 : [recenzje] / Martina Homma ; tł. Zofia Helman., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1990 / Tom 35 / Numer 1 (136), s. 80 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Martina Homma, Carl Dahlhaus, Zofia Helman", title = ""Die Musiktheorie im 18. und 19. Jahrhundert, t. 1: Grundzüge einer Systematik", Carl Dahlhaus, Darmstadt 1984 : [recenzje] / Martina Homma ; tł. Zofia Helman.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1990 / Tom 35 / Numer 1 (136)", pages = "80 - 84" }