-
Dialog czy milczenie w przestrzeniach szkoły - prezentacja wyników przeprowadzonych badań własnych Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2014 / Tom 4 / Numer 2 / s. 237 - 2562014CZYSTY TEKST
Arleta Magdalena Rogozińska, Dialog czy milczenie w przestrzeniach szkoły - prezentacja wyników przeprowadzonych badań własnych, Journal of Education, Health and Sport, 2014 / Tom 4 / Numer 2, s. 237 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Arleta Magdalena Rogozińska", title = "Dialog czy milczenie w przestrzeniach szkoły - prezentacja wyników przeprowadzonych badań własnych", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2014 / Tom 4 / Numer 2", pages = "237 - 256" }
-
Talassoterapia jako metoda wspomagania terapii logopedycznej dziećmi i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi i rozwojowymi Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2013 / Tom 3 / Numer 16 / s. 287 - 3062013CZYSTY TEKST
Arleta Magdalena Rogozińska, Talassoterapia jako metoda wspomagania terapii logopedycznej dziećmi i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi i rozwojowymi, Journal of Education, Health and Sport, 2013 / Tom 3 / Numer 16, s. 287 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Arleta Magdalena Rogozińska", title = "Talassoterapia jako metoda wspomagania terapii logopedycznej dziećmi i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi i rozwojowymi", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2013 / Tom 3 / Numer 16", pages = "287 - 306" }