TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Komercjalizacja w komunikacji społecznej w ocenie mieszkańców małych miast Pomorza Środkowego : społeczne implikacje konsumpcjonizmu na tle przekazów medialnych Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2009 / Numer 1 (20) / s. 200 - 2102009CZYSTY TEKST
Andrzej B. Gazicki, Komercjalizacja w komunikacji społecznej w ocenie mieszkańców małych miast Pomorza Środkowego : społeczne implikacje konsumpcjonizmu na tle przekazów medialnych , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 200 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej B. Gazicki", title = "Komercjalizacja w komunikacji społecznej w ocenie mieszkańców małych miast Pomorza Środkowego : społeczne implikacje konsumpcjonizmu na tle przekazów medialnych ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "200 - 210" }