Agata Krukowska-Miler
4 artykuły w 2 czasopismach
-
2006CZYSTY TEKST
Agata Krukowska-Miler, Marketing wartości a usługi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 40 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krukowska-Miler", title = "Marketing wartości a usługi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "40 - 42" }
-
Marketingowe możliwości przyciągnięcia klienta prywatnego do placówki ochrony zdrowia Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1) / s. 53 - 642013CZYSTY TEKST
Agata Krukowska-Miler, Marketingowe możliwości przyciągnięcia klienta prywatnego do placówki ochrony zdrowia, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 10 (1), s. 53 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krukowska-Miler", title = "Marketingowe możliwości przyciągnięcia klienta prywatnego do placówki ochrony zdrowia", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 10 (1)", pages = "53 - 64" }
-
Stosowanie zasad marketingowych przy obsłudze pacjentów w trakcie świadczenia usług zdrowotnych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 4 / s. 209 - 2202012CZYSTY TEKST
Agata Krukowska-Miler, Stosowanie zasad marketingowych przy obsłudze pacjentów w trakcie świadczenia usług zdrowotnych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 4, s. 209 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krukowska-Miler", title = "Stosowanie zasad marketingowych przy obsłudze pacjentów w trakcie świadczenia usług zdrowotnych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 4", pages = "209 - 220" }
-
Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 359 - 3722011CZYSTY TEKST
Agata Krukowska-Miler, Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 359 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krukowska-Miler", title = "Marketing wartości jako przejaw marketingu 3.0", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "359 - 372" }