Aneta Olejniczak
11 artykuły w 1 czasopismach
-
[...oddajemy do Państwa rąk kolejny numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 1(27)2018CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, [...oddajemy do Państwa rąk kolejny numer] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "[...oddajemy do Państwa rąk kolejny numer] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "" }
-
[Przekazujemy dwudziesty ósmy numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28)2018CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, [Przekazujemy dwudziesty ósmy numer], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "[Przekazujemy dwudziesty ósmy numer]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "" }
-
[Przekazujemy Państwu trzydziesty pierwszy numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31)2019CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, [Przekazujemy Państwu trzydziesty pierwszy numer], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "[Przekazujemy Państwu trzydziesty pierwszy numer]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "" }
-
[Przekazujemy trzydziesty drugi numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 2(32)2019CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, [Przekazujemy trzydziesty drugi numer] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 2(32), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "[Przekazujemy trzydziesty drugi numer] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 2(32)", pages = "" }
-
[Przekazujemy trzydziesty numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30)2018CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, [Przekazujemy trzydziesty numer] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "[Przekazujemy trzydziesty numer] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "" }
-
Efektywne zarządzanie czasem – wybrane zagadnienia Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 1(7) / s. 3 - 212013CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, Efektywne zarządzanie czasem – wybrane zagadnienia , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 1(7), s. 3 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "Efektywne zarządzanie czasem – wybrane zagadnienia ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 1(7)", pages = "3 - 21" }
-
Wybrane wskaźniki osceny skuteczności komunikacji marketingowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 2(16) / s. 19 - 322015CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, Darko Tomorad, Wybrane wskaźniki osceny skuteczności komunikacji marketingowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak, Darko Tomorad", title = "Wybrane wskaźniki osceny skuteczności komunikacji marketingowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "19 - 32" }
-
Event marketing as one of the forms of marketing innovation in scientific and research institutions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 107 - 1192012CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, Event marketing as one of the forms of marketing innovation in scientific and research institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 107 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "Event marketing as one of the forms of marketing innovation in scientific and research institutions", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "107 - 119" }
-
Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 145 - 1572012CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 145 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "145 - 157" }
-
Advertising - psychological aspects of the influence of marketing tricks Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 149 - 1702012CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, Advertising - psychological aspects of the influence of marketing tricks, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 149 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "Advertising - psychological aspects of the influence of marketing tricks", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "149 - 170" }
-
Reklama - psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 207 - 2282012CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, Reklama - psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 207 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak", title = "Reklama - psychologiczne aspekty wpływu marketingowych sztuczek", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "207 - 228" }