Joern Redler
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Zarządzanie reputacją w organizacjach naukowych - rozwój struktury wraz z przykładami Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18) / s. 1 - 352015CZYSTY TEKST
Petra Morschheuser, Joern Redler, Zarządzanie reputacją w organizacjach naukowych - rozwój struktury wraz z przykładami , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 1 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Petra Morschheuser, Joern Redler", title = "Zarządzanie reputacją w organizacjach naukowych - rozwój struktury wraz z przykładami ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "1 - 35" }
-
Sojusz marek : element konstrukcji strategii marketingowej organizacji naukowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 1(19) / s. 59 - 942016CZYSTY TEKST
Joern Redler, Sojusz marek : element konstrukcji strategii marketingowej organizacji naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 59 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Joern Redler", title = "Sojusz marek : element konstrukcji strategii marketingowej organizacji naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "59 - 94" }