Aleksander Niemczyk
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 1(19) / s. 1 - 202016CZYSTY TEKST
Aleksander Niemczyk, Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Niemczyk", title = "Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "1 - 20" }
-
Rozwój współpracy instytutu badawczego z przedsiębiorstwami w kontekście komunikacji marketingowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 2(8) / s. 3 - 262013CZYSTY TEKST
Aleksander Niemczyk, Rozwój współpracy instytutu badawczego z przedsiębiorstwami w kontekście komunikacji marketingowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 2(8), s. 3 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Niemczyk", title = "Rozwój współpracy instytutu badawczego z przedsiębiorstwami w kontekście komunikacji marketingowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 2(8)", pages = "3 - 26" }
-
Obsługa klienta w instytucie badawczym - proces i narzędzia Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 197 - 2082010CZYSTY TEKST
Aleksander Niemczyk, Obsługa klienta w instytucie badawczym - proces i narzędzia, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 197 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Niemczyk", title = "Obsługa klienta w instytucie badawczym - proces i narzędzia", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "197 - 208" }