George J. Avlonitis
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Strategie i taktyki marketingowe w okresie recesji Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 1(19) / s. 21 - 322016CZYSTY TEKST
George J. Avlonitis, Strategie i taktyki marketingowe w okresie recesji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " George J. Avlonitis", title = "Strategie i taktyki marketingowe w okresie recesji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "21 - 32" }
-
Interfejs marketingu i sprzedaży a konkurencyjność organizacyjna Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 1(15) / s. 60 - 762015CZYSTY TEKST
George J. Avlonitis, Lionakis Konstantinos, Interfejs marketingu i sprzedaży a konkurencyjność organizacyjna , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 60 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " George J. Avlonitis, Lionakis Konstantinos", title = "Interfejs marketingu i sprzedaży a konkurencyjność organizacyjna ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "60 - 76" }