Witold Wiśniowski
7 artykuły w 1 czasopismach
-
Budowa platformy współpracy badawczo-naukowej w warunkach uświadomionej asymetrii potencjału Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 1 - 142016CZYSTY TEKST
Witold Wiśniowski, Budowa platformy współpracy badawczo-naukowej w warunkach uświadomionej asymetrii potencjału , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 1 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wiśniowski", title = "Budowa platformy współpracy badawczo-naukowej w warunkach uświadomionej asymetrii potencjału ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "1 - 14" }
-
Badania i świadczenie usług na światowym rynku badań Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 1(7) / s. 3 - 122013CZYSTY TEKST
Witold Wiśniowski, Badania i świadczenie usług na światowym rynku badań , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 1(7), s. 3 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wiśniowski", title = "Badania i świadczenie usług na światowym rynku badań ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 1(7)", pages = "3 - 12" }
-
Introduction Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 9 - 102012CZYSTY TEKST
Witold Wiśniowski, Introduction, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wiśniowski", title = "Introduction", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "9 - 10" }
-
Introduction Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 9 - 102012CZYSTY TEKST
Witold Wiśniowski, Introduction, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wiśniowski", title = "Introduction", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "9 - 10" }
-
Introduction Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 10 - 112012CZYSTY TEKST
Witold Wiśniowski, Introduction, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 10 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wiśniowski", title = "Introduction", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "10 - 11" }
-
2012CZYSTY TEKST
Witold Wiśniowski, Wstęp, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 10 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wiśniowski", title = "Wstęp", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "10 - 11" }
-
2012CZYSTY TEKST
Witold Wiśniowski, Wstęp, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 11 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Wiśniowski", title = "Wstęp", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "11 - 12" }