Krešimir Zubčić
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Umiejętności myślenia analitycznego i krytycznego w public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 4(14) / s. 3 - 122014CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Krešimir Zubčić, Umiejętności myślenia analitycznego i krytycznego w public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 4(14), s. 3 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus, Krešimir Zubčić", title = "Umiejętności myślenia analitycznego i krytycznego w public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 4(14)", pages = "3 - 12" }
-
Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 91 - 1022016CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Krešimir Zubčić, Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus, Krešimir Zubčić", title = "Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "91 - 102" }