Tomasz Kubiak
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Pomiar mediów społecznościowych Web 1.0, a Web 2.0 Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 2(8) / s. 3 - 192013CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Tomasz Kubiak, Pomiar mediów społecznościowych Web 1.0, a Web 2.0 , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 2(8), s. 3 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Tomasz Kubiak", title = "Pomiar mediów społecznościowych Web 1.0, a Web 2.0 ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 2(8)", pages = "3 - 19" }
-
Ocena działań prowadzonych przez firmy w mediach społecznościowych w świetle wyników badań ich użytkowników Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 4(14) / s. 3 - 272014CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Tomasz Kubiak, Ocena działań prowadzonych przez firmy w mediach społecznościowych w świetle wyników badań ich użytkowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 4(14), s. 3 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Tomasz Kubiak", title = "Ocena działań prowadzonych przez firmy w mediach społecznościowych w świetle wyników badań ich użytkowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 4(14)", pages = "3 - 27" }
-
Media społęcznościowe jako źródło informacji rynkowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 2(24) / s. 41 - 582017CZYSTY TEKST
Tomasz Kubiak, Media społęcznościowe jako źródło informacji rynkowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 41 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kubiak", title = "Media społęcznościowe jako źródło informacji rynkowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "41 - 58" }