Zoltán Szabó
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing doświadczeń, interaktywność i gamifikacja - różnice i podobieństwa między trendami światowymi Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30) / s. 115 - 1362018CZYSTY TEKST
Diána Pacsi, Zoltán Szabó, Marketing doświadczeń, interaktywność i gamifikacja - różnice i podobieństwa między trendami światowymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 115 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Diána Pacsi, Zoltán Szabó", title = "Marketing doświadczeń, interaktywność i gamifikacja - różnice i podobieństwa między trendami światowymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "115 - 136" }