Dobrosława Mruk-Tomczak
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studia Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31) / s. 63 - 822019CZYSTY TEKST
Dobrosława Mruk-Tomczak, Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studia , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 63 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrosława Mruk-Tomczak", title = "Znaczenie kontaktów bezpośrednich w budowaniu relacji z kandydatami na studia ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "63 - 82" }