Magda Stachowik-Krzyżan
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31) / s. 83 - 1082019CZYSTY TEKST
Magda Stachowik-Krzyżan, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 83 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Stachowik-Krzyżan", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "83 - 108" }