-
W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36) / s. 71 - 822021CZYSTY TEKST
Jacek Pyżalski, W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pyżalski", title = "W jaki sposób możliwe były główne edukacyjne relacje w edukacji zdalnej? ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "71 - 82" }
-
Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 125 - 1562022CZYSTY TEKST
Jacek Pyżalski, Piotr Plichta, Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 125 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Pyżalski, Piotr Plichta", title = "Stress and coping in teachers during COVID-19 school lockdown-content analysis of Polish teachers' discussions on Facebook ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "125 - 156" }