Liudmyla Shulhina
3 artykuły w 1 czasopismach
-
A Systems Approach to the Development of Educational Standards for Fostering Pesonal Value Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2022 / Numer 1(43) / s. 1 - 242022CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Liudmyla Shulhina, A Systems Approach to the Development of Educational Standards for Fostering Pesonal Value , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2022 / Numer 1(43), s. 1 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Liudmyla Shulhina", title = "A Systems Approach to the Development of Educational Standards for Fostering Pesonal Value ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2022 / Numer 1(43)", pages = "1 - 24" }
-
Dyskusyjne kwestie wartości osobistych w kontekście harmonizacji standardów edukacyjnych Ukrainy i UE Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 4(38) / s. 92 - 1102020CZYSTY TEKST
Liudmyla Shulhina, Hanna Zhaldak, Dyskusyjne kwestie wartości osobistych w kontekście harmonizacji standardów edukacyjnych Ukrainy i UE, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 92 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Liudmyla Shulhina, Hanna Zhaldak", title = "Dyskusyjne kwestie wartości osobistych w kontekście harmonizacji standardów edukacyjnych Ukrainy i UE", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "92 - 110" }
-
Methodology for Forecasting Revenues from the Sale of Innovative Products in the Domestic Tourism Market Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 3(41) / s. 95 - 1142021CZYSTY TEKST
Liudmyla Shulhina, Methodology for Forecasting Revenues from the Sale of Innovative Products in the Domestic Tourism Market , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 3(41), s. 95 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Liudmyla Shulhina", title = "Methodology for Forecasting Revenues from the Sale of Innovative Products in the Domestic Tourism Market ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 3(41)", pages = "95 - 114" }