Beata Kolny
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Attitudes of Young Consumers o the Security of their Data Collected by Smart Devices in the Age of the Internet of Things Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2021 / Numer 3(41) / s. 21 - 382021CZYSTY TEKST
Beata Kolny, Attitudes of Young Consumers o the Security of their Data Collected by Smart Devices in the Age of the Internet of Things , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2021 / Numer 3(41), s. 21 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kolny", title = "Attitudes of Young Consumers o the Security of their Data Collected by Smart Devices in the Age of the Internet of Things ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2021 / Numer 3(41)", pages = "21 - 38" }
-
Mocne i słabe strony przedsiębiorstw świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny na tle szans i zagrożeń w otoczeniu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 231 - 2452012CZYSTY TEKST
Beata Kolny, Mocne i słabe strony przedsiębiorstw świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny na tle szans i zagrożeń w otoczeniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 231 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kolny", title = "Mocne i słabe strony przedsiębiorstw świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny na tle szans i zagrożeń w otoczeniu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "231 - 245" }