TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Media społecznościowe a e-marketing hotelarski w Iranie : przykład Parsian International Hotels = Social Media and Hotel e-Marketing in Iran : the Case of Parsian International Hotels Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2016 / Tom 26 / Numer 2 / s. 15 - 222016CZYSTY TEKST
Banafsheh Nasihatkon, Jamal Kheiri, Oriol Miralbell, Media społecznościowe a e-marketing hotelarski w Iranie : przykład Parsian International Hotels = Social Media and Hotel e-Marketing in Iran : the Case of Parsian International Hotels, Turyzm/Tourism, 2016 / Tom 26 / Numer 2, s. 15 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Banafsheh Nasihatkon, Jamal Kheiri, Oriol Miralbell", title = "Media społecznościowe a e-marketing hotelarski w Iranie : przykład Parsian International Hotels = Social Media and Hotel e-Marketing in Iran : the Case of Parsian International Hotels", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2016 / Tom 26 / Numer 2", pages = "15 - 22" }