-
Afryka i Afrykanie, Inuici i Indianie, czyli o inności etnicznej oraz kulturowej w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej w latach 1997-2018 Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2018 / Numer Specjalny / s. 69 - 842018CZYSTY TEKST
Marcin Gołębniak, Afryka i Afrykanie, Inuici i Indianie, czyli o inności etnicznej oraz kulturowej w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej w latach 1997-2018 , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 69 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gołębniak", title = "Afryka i Afrykanie, Inuici i Indianie, czyli o inności etnicznej oraz kulturowej w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej w latach 1997-2018 ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "69 - 84" }
-
Antropologia i etnografia edukacyjna - na pograniczu dyscyplin Opublikowano w: Forum Oświatowe 2017 / Tom 29 / Numer 2(58) / s. 45 - 602017CZYSTY TEKST
Marcin Gołębniak, Antropologia i etnografia edukacyjna - na pograniczu dyscyplin , Forum Oświatowe, 2017 / Tom 29 / Numer 2(58), s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gołębniak", title = "Antropologia i etnografia edukacyjna - na pograniczu dyscyplin ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2017 / Tom 29 / Numer 2(58)", pages = "45 - 60" }