TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
"The Phenomenon of Religious Advertising", Krzysztof Stępniak, Warszawa - Pułtusk 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2018 / Tom 11 / Numer 2 (21) / s. 232 - 2352018CZYSTY TEKST
Tadeusz Kononiuk, Krzysztof Stępniak, "The Phenomenon of Religious Advertising", Krzysztof Stępniak, Warszawa - Pułtusk 2017 : [recenzja] , Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2018 / Tom 11 / Numer 2 (21), s. 232 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Kononiuk, Krzysztof Stępniak", title = ""The Phenomenon of Religious Advertising", Krzysztof Stępniak, Warszawa - Pułtusk 2017 : [recenzja] ", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2018 / Tom 11 / Numer 2 (21)", pages = "232 - 235" }